Go kväll

Hej alla !
Just nu latar jag mig och sitter i soffan framför teven ! Idag red jag och Julia ut i skogen! Jättekul :) Ella skötte sig bra förutom att hon råkade trampa mig på foten såklart över stålhättan med..så nu har jag sjukt ont ! Typiskt mig :) haha vädret spelade också oss ett spratt först var det skinande sol och sen regnade... Vill även säga grattis till Cajsa min tränare och Thomas som idag fick lilla margit till världen ! Så ja hon blev ett litet april skämt ! :) mitt lilla bus :idag så satte jag plastglas vid dörrens topp intill pappas rum men när han gick in så trilla dom inte...och då såg han dom så när jag gick in i badrummet å fixa mig så satte han dit muggarna över badrumsdörren som stog på glänt medans jag borsta ränderna. Så gick jag ut och blev plaskeblöt !
Haha

Cyya


gör din röst hörd och dela din tanke runt inlägget.!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0