idag har jag...

...pantat burkar, matat kaninerna och jag har gått en runda med min kanin. och jag och min kanin hälsade skutt en glad påsk.
imorgon ska jag ringa mamma fråga om jag kan hämta saker som jag kan sälja. och ge ella sin påsk present. kommer att filma och lägga ut på bloggen när hon försöker öppna sitt egg med godsaker i !
ska trodligen va med silke efter det men även smörja och lite annat. jag stack inte till stallet idag eftersom att vädret var som det var. hoppas det blir bättre imorgon. fast då kan pappa köra iallfal. hoppas ni får en fortsatt bra långfredag. nu ska jag hjälpa pappsen att grilla.

gör din röst hörd och dela din tanke runt inlägget.!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0