ingen aning om vad jag ska hitta på

idag har jag inget för mig ! jag sålde ett halsband igår ju så nu är jag uppe i 988 kr  (Y)
lite mer än helften kvar ! jag har startat en ny blogg är trött på denna domänen som det kanske heter ! så jag har ändrat till vanessaandersson.blogg.se den ser likadan ut som denna för tillfället. och den ska jag ha i minst 3 år ! och jag ska INTE tröttna. mer om igår. vi åkte till farmor kom lite sent , hehe typiskt min familj. cosse å konrad vart där. deras pappa och hanns nya fru maria och hennes dotter melena. dom kommer från grekland tror jag :S
ja det vart väl gaska tråkig stämning tills i slutet. alla satt typ tysta ja förutom min pappa och hans bror christer. dom snackade om något tråkigt. lyssnade inte särskilt mycket. satt mäst och hålde på med min telefon. hehe !
idag är det ju måndag sista lediga dagen på 2012s påsklov ! drar nog till stallet senare ska höra om julia kan ta sig ut !? så jag har någon att rida med ! annars är ju Laura och mockar i stallet så jag är ju inte helt foreveralone ! isåfal rider jag nog med sadel och allt så jag kan jobba henne ordentligt ! sen så ska jag väl hitta på något annat ! imorgon är det ju som sagt skola...vill inte alls ha skola. har också läxor som ska göras. om norrsken. och svenska !
det är nog det ! hoppas jag inte glömmer något ! ha det så bra nu !
kram :**:
jag vill ha sommar nu !

gör din röst hörd och dela din tanke runt inlägget.!
Postat av: Ida

Hej!

Just nu har ag en tävling om ridsport ganska lätta frågor.

Man vinner en länkning.

Här:

http://idablomman.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

2012-04-09 @ 11:57:34
URL: http://idablomman.blogg.se/
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

den bilden såg inte så fel ut.. här är snöar det och regnar..

2012-04-09 @ 13:50:09
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0