jag har räknat !

godmorgon solstålar !
igår sålde jag muffins till 2 stycken ju ! och om jag säljer till 2 stycken varje dag i 3 månader blir det 3850 vilket betyder att det går att få ihopa det till en lamera kanske med kameraväska också. idag ska jag gå senare mer på kvällen tror jag. typ runt halv 5 för då kommer dom flästsa hem ! om 2 veckor är det loppis vilket såklart är bra ! jag  ska ränsa vinden för jag och matilda ska sälja satan.ska se om jag inte kan locka hit julia eller silke att komma hit och sova....ska fakist smsa dom nu :) ikväll ska jag mublera mer i rummet. vi ska tömma gaderoben här nere ta ner min rigtiga säng så jag slipper såva i denna bäddsoffa ! antadliggen sticker jag till stallet och rider idag hon har j fått vila nu hon har haft sitt lilla påsklov haha. visste ni att dom där uppe i landet fortfarande går i skolan. idag är deras sista dag ! och dom har samma matteböcker som vi med ! idag ska jag även fixa lite i mindis bur ! fixa trappan och fixa en ny träbit och allt vad som nu ska fixat. sen ska jag nog baka muffins ! :) frästen kolla vads jag hitta igår när jag sålde ::
image description

gör din röst hörd och dela din tanke runt inlägget.!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0