snö...

gomorgon alla !
just nu använder jag min kreativitet till mina naglar ! ska ju på bio med ett gäng idag ! så jag tänkte att mina naglar få väl vara lite passande till kläderna det jag tänt ha på mig är en midje kjol med och en svart tröja me u rignig både bak å fram och även ugglan i färglada förger som sätte lite vår i det hela. allt kommer från jc. men det var ett tag sen jag köpte det så det finns nog inte kvar. halsbandet med ugglan finns dok kvar. just nu siter jag och lyssnar på one direction what makes you beutiful för att lära mig dens takt och hur den går. ska ju sjunga för klassen på musiken hanele kommer också vara med lite svagt i bakrunden. som sag innan så har jag sagt vad alla spelar för något. men åter till våren som aldrig verkar komma. för en timme så snöade utanför fönsterna. helt otroligt i april...snö..hahaha faktiskt lite komiskt...fast nä. men idag så kommer jag inte att rida eftersom min fot har svullnat upp !
men ni får ha de så bra så länge så hörs vi sedan
cyya

gör din röst hörd och dela din tanke runt inlägget.!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0