torsdags humor

En gång var Bellman och cyklade så kom en polis och sa:
- Det läcker pengar ur din påse.
Bellman: Okej, jag cyklar tillbaka och hämtar dem.
Polisen: Vad har du i andra påsen?
Bellman: Jag brukar stå vid halvlek vid fottbollsplan och ta 2kr när killarna ska kissa annars kipper jag av snoppen av dem.
Polisen: Det var ju inte svar på frågan!
Bellman: Men alla betalar ju inte..

jag tror jag har fått in minst 5 deltagare  så om alla skriver upp sig här så drar jag ut en vinnare :)

cyya

gör din röst hörd och dela din tanke runt inlägget.!
Postat av: MIRA

HAHA ^^



- Det är inte sånna byxor, men dom finns på Vero Moda :)

2012-03-22 @ 22:08:23
URL: http://miralindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0